Uygulamada filtre bazı sorunlar neden oluyor. Bunlardan birisi renk geçişi kullanılan bir tanımın ezilmesi veya sıfırlanması sırasında normal renk geçişini
tanımı sıfırlıyor veya ezebiliyor iken filter’ı sıfırlamak için farklı bir yol izlememiz gerekiyor.
filter: -;
veya
filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(enabled = false);
İkincisi daha anlaşılır geldi bana.
Genelde bu bazı sorunlara neden oluyor. Renk geçişi tanımlanmış bir öğenin seçili veya :hover gibi farklı durumlarında tek renk tanımı veya transparan ardalan tanımı yapılırken genelde filtre tanımı unutuluyor ve buda İE’de soruna neden oluyor. Aman dikkat.
Sağlıcakla Kalın.
Kaynaklar
- http://fatihhayrioglu.com/css-renk-gecisleri-gradients/
- http://caniuse.com/#search=gradient
- http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms532997(v=vs.85).aspx
- http://stackoverflow.com/a/3749340/296373
[Ne Demişler] Hiç yorum yok